Posláním etického kodexu 1. Komoditní s.r.o. je vytvoření morálních a etických pravidel chování zaměstnanců naší společnosti, které bude respektováno a dodržováno vůči všem našim klientům a obchodním partnerům.
• Zaměstnanci společnosti vystupují a jednají se svými klienty vždy zdvořile, korektně a profesionálně a zastávají nestranný přístup ke všem klientům.
• Prodejce pracuje s vědomím, že hlavním zájem klienta je jeho maximální spokojenost, což je vždy nejvyšším cílem jednotlivých obchodníků.
• Obchodní jednání jsou vedena v souladu s obchodními zájmy všech účastníků bez jakékoli předpojatosti či zvýhodňování jedné ze stran.
• Klientům poskytujeme všechny potřebné a dostatečné informace o plánovaném nákupu ještě před uzavřením objednávky.
• Naší snahou je aktivně plnit to, co zákazníkům slíbíme - dodržovat dodací lhůty, ceny zboží a být vždy v kontaktu dle aktuálních potřeb.
• Nesjednáváme obchody s klienty, kteří se projevují podvodnými záměry.
• Poskytované informace jsou podávány s veškerou odbornou péči, kvalifikovaně a profesionálně s přihlédnutím k individuálním potřebám dotyčného klienta.
• Poradci i zaměstnanci společnosti poskytují všem klientům jasné, úplné, nezkreslené, pravdivé a srozumitelné informace. Při obchodním jednání se vyvarují klamavého a nesprávného popisu produktů či klamavé reklamy.
• Zachováváme mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se obchodu, nákupů , prodejů a všech transakcí našich klientů, které jsme se dozvěděli v rámci naší činnosti i po jejím skončení. Respektujeme klientovo právo na ochranu jeho soukromí.
• Při naší práci se řídíme takovými hodnotami, jakými jsou: profesionalita, osobní poctivost, etické hodnoty duševní, morální i mezilidské, závazek pracovat tak, aby naše vzájemné vztahy byly založeny na principu porozumění, dlouhodobé spolupráce a vzájemné úcty.
• Dlouhodobá spokojenost zákazníka je pro nás cílem úspěchu.